.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحویل پیکر ۲۹ جان‌باخته حادثه لنگرود به خانواده‌ها؛ پنج نفر خدمه کمپ هستند
جلایی با بیان اینکه پیکر ۲۹ جانباخته حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود به خانواده ها تحویل داده شد، گفت: مراسم تدفین ۲۸ نفر از آنان انجام شد و یک نفر دیگر هم فردا در لنگرود دفن می شود.
تحویل پیکر ۲۹ جان‌باخته حادثه لنگرود به خانواده‌ها؛ پنج نفر خدمه کمپ هستند

محمد جلایی عنوان کرد: کار تشخیص هویت ۳۲ جانباخته  حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد که صبح جمعه گذشته رخ داد دیروز به انجام رسید و عمده آنان از روی اثر انگشت شناسایی شدند.

 

وی عنوان کرد: از این تعداد، اجساد ۲۹ نفر تحویل شد و سه نفر دیگر باقی مانده است که یکی از آنان فردا تحویل می شود اما هنوز خانواده ۲ فوتی دیگر مراجعه نکرده و دسترسی به آنان مقدور نشده است.

 

به گفته وی، اجساد تحویل شده توسط خانواده هایشان در شهرهای رودسر، املش، لنگرود و لاهیجان تدفین شدند.

 

وی در ادامه تصریح کرد : ۵ نفر از جانباختگان و مصدومان این حادثه خدمه کمپ بوده اند، گفت : از این تعداد ۴ نفر در میان فوت شدگان و یک نفر در میان مصدومان هستند.

 

جلایی در زمینه وضعیت مصدومان این آتش سوزی هم افزود: ۵ نفر از مجروحان که در بیمارستان ولایت رشت تحت درمان بودند امروز ترخیص شدند و فردا سه شنبه نیز تعدادی دیگر از آنان مرخص می شوند.

 

معاون استانداری گیلان تصریح کرد: ۲ نفر از مصدومان این آتش سوزی به دلیل شدت سوختگی همچنان در بخش آی سی یو به سر می برند.

 

وی در ادامه در زمینه گزارش علت حادثه هم تصریح کرد: گزارش کامل بررسی علل واقعه توسط دستگاه ها و نهادهای مربوطه آماده و به مراجع ذی صلاح تقدیم شده تا پس بررسی نهایی اطلاع رسانی شود.

 

جلایی همچنین از سفر هیات ۴ نفره ای مجلس شورای اسلامی برای بررسی دقیق این حادثه خبر داد و گفت : این هیات روز سه شنبه وارد گیلان شده و با حضور در محل حادثه برخی بررسی ها و پیگیری ها را انجام می دهند.

 

وی با بیان اینکه همه مسئولان از فرمانداران تا پزشکی قانونی و غیره در این حادثه پای کار بودند از تلاش آنها قدردانی و در ادامه از انتشار برخی خبرها بر مبنای حدس و گمان انتقاد کرد و افزود : تلاش شد اطلاع رسانی در این حادثه دقیق و صحیح انجام شود و انتظار می رود افراد، مسئولان و رسانه ها از طرح مباحث غیر کارشناسی خودداری کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.445 seconds.